ZAMÓWIENIA
Jak złożyć zamówienie?
- Wybierz produkty i dodaj je do koszyka , następnie przejdź do koszyka ( ikonka znajduje się w prawym górnym rogu ) .
- Gdy będziesz już na stronie koszyka podążaj za instrukcjami na stronie
- Zamówienie można złożyć jako gość lub logując się do swojego konta
Zalety Posiadania Konta :
- Oszczędzasz dzięki kodom rabatowym
- Zyskujesz rabaty
- Otrzymujesz pełne wsparcie
- Jesteś zawsze na bieżąco w trendach
- Otrzymujesz powiadomienia promocji
Podaj wszystkie dane adresowe następnie wybierz metodę płatności i sposób dostawy zamówienia
- Zapoznaj się z regulamin, a następnie zaakceptuj go
- W przypadku
- Wybór płatności za pośrednictwem systemu Przelewy , nastąpi przekierowanie na stronę serwisu, w celu finalizacji transakcji.
- Zamówienie pojawi się w naszym systemie , otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail .
Czy mogę złożyć zamówienie e-mailowo/telefonicznie?
Oczywiście ,że Tak ! Zamówienia są przyjmowane zarówno e-mailowo (topaz1@vp.pl ), jak i telefonicznie pod numerem telefonu 530534778 . Złożone zamówienia wysyłane są tylko przy płatności za pobraniem, a koszt dostawy wynosi 20zł. W przypadku takich zamówień nie ma możliwości skorzystania z kodów rabatowych.
Jaki jest termin realizacji zamówienia ?
Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od wybranego sposobu płatności i dostawy. Zamówienia płatne przy odbiorze lub opłacone za pośrednictwem Przelewy 24 realizujemy w ciągu 24 H od momentu zamówienia . W przypadku płatności przelewem tradycyjnym przesyłki nadajemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym, w związku z tym czas realizacji może się wydłużyć do 2-3 dni roboczych.
Czy jest możliwość łączenia kodów rabatowych?
Brak możliwości łączenia kuponów. Przy jednym zamówieniu można zrealizować tylko jeden kupon rabatowy .
Czy można anulować zamówienie ?
Zamówienie może zostać anulowane do momentu jego skompletowania . W tym celu zapraszamy do kontaktu z obsługa sklepu internetowego na stronie głównej KONTAKT .
Jak długo należy czekać na rozpatrzenie reklamacji?
Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu .
Jak dokonać zwrotu towaru?
Odeślij do nas produkty wraz z dowodem zakupu, oraz wypełnionym formularzem zwrotu na adres:
- Topaznet
- Sergiusz Lampa
- Kawki 23
- 42-140 Panki
Jeśli nie masz możliwości wydruku, możesz dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:
- Swój login ze sklepu lub numer zamówienia;
- Imię, nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego.
Kiedy otrzymam zwrot płatności?
Zwrot płatności otrzymasz ,gdy tylko paczka dotrze do naszej siedziby firmy i zostanie przez nas sprawdzona .
Maksymalny czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych ( przeważnie wykonujemy go w 1-2 dni robocze ) .